Hej då mitt småland...

Ja, då bär det snart av till allvaret i Uppsala igen. Ikväll ska jag därför ha en liten (!) fest för vännerna och "säga hej då" för denna gången. En av anledningarna är att jag inte kommer kunna att åka hem innan jul då jag ska läsa en extra kurs i Skara som går på distans med tre helgträffar där nere. det kostar att åka hem och det blir de pengarna som får gå till resor och uppehälle i Skara. Inte ett dugg kul men jag får läsa de bästa etologi-kurserna!
En annan sak är ju att mina vänner är sämst i hela universum på att hälsa på. Jag har bott i Uppsala i tre år och inte har de hälsat på en endaste gång! Kan ni begripa det!? (Andreas, Jalle och Pontus tittade in i en timme när de hälsade på sin syrra förstås...)
Men är det inte konstigt? De säger att det är långt och omständigt att åka upp. JAG ÅKER JU 7 GGR OM ÅRET! Inte alls omständigt om det är ngt man vill tillräckligt mycket...
Skönt, nu fick jag det sagt med...

Ikväll blir det fart i alla fall. vad det ser ut så blir vi ca 15 pers... Skitkul och jag känner de allra flesta jätteväl. Kan bara bli bra med lite ostar, kex och lufttorkad skinka. Många öl lär det säkert bli med... Återkommer med uppdatering om kvällen imorrn eller så...
Kramellikram så länge!

Dagens Larson:

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0