Då bär det iväg...

Jaha... Då är det nästan dags att lasta dem gamla Toyotan med all packning och katter och glida motorvägen fram i ca 4,5 timmar. Knuten i magen har nästan nått sin kulmen och jag skulle helst spola fram tiden till kl 20 ikväll då man är framme och har lastat in allt i lyan. Nu funkar det ju inte så om man inte har en "Scotty" och en "beamer" som kan lösa sådana problem. Susar väl iväg framåt halv tre tror jag så nu blir det att samla både sig själv, sina krafter och sina prylar.

Återkommer (kanske) ikväll om jag får upp min lagade dator. Annars så ses vi imorrn när jag installerat mig ordentligt.

Dagens Larson:

image112

Kommentarer
Postat av: syrran

Hoppas att resan gick bra!
(å vi saknar dej redan här nere!)
kramiz

2007-08-23 @ 19:18:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0