Festival!

Haft ett par kanonveckor. Först sthlm med Skrattstock förra helgen och veckan som var spenderades med störtskönt sällskap på Sweden Rock Festival. Tack alla ni underbara, galna människor för en härlig vecka! Fast det var kallare än på nordpolen så överlevde man som så när på en jävligt trasig hals och trött kropp. :)

Veckan som kommer betyder jobb, två studentfester och examensarbete.

HÄR kan ni se bild på min färdiga tatuering efter den läkt. Fan, att jag skulle bli så nöjd trodde jag knappt! Love it!!

Nu ska jag fortsätta tvätta och styra upp ett lite lagom patetiskt liv med städning och Mustasch på skithög volym!!

Laters alla yllen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej du partybruttan där! =) Många resor till huvudstaden nu tycker jag. Hoppas att det är något riktigt trevligt som lockar dig dit... *ler

Har ju glömt att svara dig om sommarfest! Självklart tycker jag att vi ska träffas. Skulle vara riktigt roligt. Något datum bestämt eller så?

Kram på dig!

2009-06-09 @ 11:12:18
URL: http://riesenjazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0