Pajat ryggen...

Karma är något jag mer och mer börjar tro på. Just som min vecka inte kunde bli bättre så går ryggen sönder. Känner mig som en strandad, havande val om mornarna när jag in pain försöker rulla ur sängen utan att ta i så jag lämnar morgonkissen på lakanen. Jag tror att nu när jag haft en sån bra vecka tänkte universum påminna mig om att jag är Catja och att jag inte ska ta något för givet!

Har aldrig förr haft problem med ryggen så det är smärtor man inte alls känner igen. Det onda sitter mellan skuldra och ryggrad och varenda gång jag rör på huvudet så känns det som om någon hugger mig med kniv och jag tappar luften...

Som tur är så har jag en tid hos Motoriken och min sjukgymnast imorrn så hon skall få klämma igenom mig för att hitta orsaken till mina besvär.

Var på 25-års fest hos T igår. Trevligt, trevligt! Runt 00 på natta så bar det vidare till en inflyttningsfest hos E. Känner mig lagom seg efter att ha varit på fest med den här ryggen, uppe sent och susig... Men men. Är mer eller mindre ledig imorrn om vi blir klara med ett projekt som har deadline imorrn bitti.

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Tei

Ja herrejösses vad kul det var igår! Känns så tomt i lägenheten nu när de 6 som sov över åkte hem. Men har lirat Guitar Hero så mkt att jag har ont... Hahhaaah, vilket härligt spel!

2008-03-02 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0