Ett jädrans åkande...

I morgon lördag bär det då tillbaka till kolgruvan i norr för att samla ihop mig till avslutandet av Urksala-perioden. Den har varat i nästan 4 år och jag är helt vansinnigt lättad över att jag kan flytta hem lite tidigare än planerat från början. De tre sista veckorna kommer helt enkelt att bestå i att städa lägenhet, packa och tentaplugga. Finns inget som driver mig så hårt som avskyn till Muppsala, nu jävlar ska jag få flytta hem!!

Kommer att lägga in bilder på diverse påskfirande och födelsedagskalas lite senare då jag inte har med mig sladden till kameran...

Nu blir det kaffe och Värnamo Dumheter!
Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Synd att du ska åka, men gött eatt du snart é tebaka.

kramiz

2008-03-28 @ 20:14:53
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sussie

Jaao få väl fotsätta i samma anda som föregångare talare..... Gott att du snat é tebaka.....

Komme vi frå vänamo elle?

2008-03-28 @ 21:18:30
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0