Muppsala...

Nu är man då här igen. Stirrar mig blind på 4 väggar och det känns som tusen nålar på halsen... Ligger efter mig i tentaplugget med och jag driver mig själv till vansinne snart.

Har visst på ett ganska annorlunda sätt lyckats spara ca 500:- i månaden sedan september. Bytte nämligen försäkringsbolag varpå det bolag jag lämnade inte fattade urträdet och har fortsatt dra 500:- varje månad från mitt konto (vilket det nya bolaget med gjort såklart även här via autogiro). Gjorde upptäckten igår, ringde idag och pengarna kommer in på kontot någon gång under veckan. Jävligt slarvigt av det gamla bolaget samtidigt som de sparat pengar åt mig utan att jag visst det. Tanken kommer över risken att jag inte upptäckt detta på länge vilket hade varit katastrof (catjastrof). Men men, inget ont utan att det för något gott med sig antar jag.

Laters alla yllen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0