Vaka på smågrisar å grismammor...

Har precis vaknat efter 1,5 timmes sömn inför beteendestudien på 13 timmar som startar kl 19.30. Skulle egentligen sovit 4 timmar men min chef ringde och väckte mig, sen var det lögn att somna om. Nu kokar kaffet och det ska vara mitt moraliska stöd under natten. Kisseblåsan kommer väl att få sig en törn, men det kan jag leva med.

Sprakande huvudvärk nu med med anledning av koffeinbrist under dagen då jag sov för länge i morse för att hinna med java-kvart. Satt sedan på tenta i dryga 4 timmar och det gör väl saken inte bättre direkt. Litar nu på att de rosa djuren trollar bort värken, för det vet jag att de kan - underbara varelser med trynen...

Ska snart barka iväg för att hämta S som jag ska sitta med inatt. Vi ska grunda ordentligt med en pizza nu innan så vi håller oss så länge som möjligt! Gott!!

Ses imorrn eftermiddag alla yllen, ha det gott tills dess.

Kommentarer
Postat av: syrran

Ha det så trevligt hos nassarna...
:-)

2008-02-19 @ 20:30:50
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0