Sarah Dawn Finer & Daniel Lindström

Behöver finna lugn.

Sara D Finer hjälper mig med det en smula... Hon är helt otroligt bra.

Den första vill jag ge till min lilla mamma som alltid står mig bi, vad det än gäller. Hon är verkligen my heart, my soul, my everything and the place I call home... Älskar dig mamman!

S.D.F. med Home

Sen är det ingen hemlighet att jag är lite förälskad i Daniel Lindström. En sån skulle man ha! Han måste därför få vara med. Både med Sarah och Broken Wings från Så Ska Det Låta på kanal 1 och med en gammal Frank Sinatra-dänga från idol 2004, Fly Me to the Moon.




Ja det är så jävla bra, GOOD GOD (läs som Walter)...

Laters alla ass-wholes

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Det kommer att gå toppen på måndag och du kommer att ge dem allt! Sedan är det klart, jag bara vet det för du fixar det här. Sedan kommer julen med mys och lugn....

kramiz på dig syrran!

U RULE

2008-12-12 @ 21:21:21
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0