Finally!

Nu är det då gjort. Ex-jobbsredovisningen gick jättebra och jag har fått massor av bra feedback. Äntligen är det över! Har en del tillägg och justeringar, men fan heller att jag gör dem innan nyår...

Så här såg jag då ut under/efter presentationen:

   

I onsdags var det då dags för att hålla föredrag på en kurs för befintliga och blivande robotproducenter (inte fabriker som gör robotar då, utan mjölkproducenter som mjölkar med robot...). Det gick åxå kanon och så fort jag var klar där drog jag kosan till huvudstaden för att  hacka mitt skinn med nål & bläck.

Nu är den då (halv)färdig och alla linjer är gjorda. Kommer bilder senare idag för jag har den övertäckt en stund till. Vissa partier gjorde så vansinnigt jävla ont! Speciellt "the lovehandles" och ryggraden. Satan alltså...

Varför är jag då uppe så här tidigt på min lediga dag efter de två jobbigaste veckorna i mitt liv. Vette fan, kunde inte sova. Ska ta en kaffe å läsa gårdagens Värnamo Dumheter så kanske jag får vila till det lite senare...

Kommer även ett inlägg senare i em om dejting-etikett, för nu har jag fan lessnat på killar som inte kan uppföra sig med respekt och klass när de dejtar eller är bland kvinnor i allmänhet. Har skapat ett poängsystem för att ha koll på när man ska dra sig ur så man inte går å kärar ner sig i onödan!

Lejters alla yllen

Kommentarer
Postat av: Karinjax

Bild, jag vill se BILD på tatueringen!!!!!!!!!!

2008-12-19 @ 11:54:59
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Karinjax
Postat av: Catja

Till Karin:

Det kommer i eftermiddag när den ömma modern kommer hem. Då ska hon få ta en bild för jag hittar inte självutlösaren på kamerajäveln... :) Om hon vill, hon var inte så impad igår när jag visade en bit av den. Hon fick chock! hehe

2008-12-19 @ 14:16:00
Postat av: MissyElliot

jättegrattis till ex-jobbsredovisningen! Jag visste att du skulle fixa den galant. U RULE

kramizar

2008-12-20 @ 07:18:42
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0