Denial??

Jag tror att det bästa sättet att skydda det röda lilla pumpande i bröstet är total förnekelse. Det bästa sättet att klara av stressen från att tro att man inte är helt frisk är total förnekelse. Det bästa sättet att får ex-jobbet gjort är att göra ovanstående och slita skiten ur sig med Acidophilus till frukost och Losec till middag fram till måndag kl 17.

Helst vill jag inte ens vara med. Skulle emigrerat till nåt varmt land med ljusa öl, sol och bad denna veckan.

Gör det snart tror jag!

Blah!

Denna skulle jag behöva nu...



Kommentarer
Postat av: hammarn

HJÄRTAT!!! Jag vet att du kommer fixa detta galant! du är ju en superduktig kalaspingla ... Stora KRAMEN

2008-12-09 @ 10:34:46
Postat av: Släggsterministern

Tja...jag är redo att dra till vilket varmt & gött land som helst!! Jag har badbrallorna på under jobbarkläderna, passet & visakortet i bakfickan, så det är bara att hojta!! Mmmm...beeeeer...kpss...klunk klunk klunk...aaah...

2008-12-09 @ 11:41:18
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0