Back on square one...

...

Ja, tillbax på ruta ett och jag har bara en sak att säga om det. Lita ALLTID på kvinnlig intuition.

Visste det för typ tre veckor sen och mkt riktigt...

Nu har jag ju lite annat att tänka på än det, även om det var kanonmys så länge (kort) det varade... ;) Vet ju att du läser detta och det är ingen kanske hemlighet...

1. Ska opereras den 21:e. Sövas och karvas i.
Lite orolig men kommer att få sova gott för omväxlings skull... Det var längesen jag somnade från att ha börjat räkna ned från tio och bara kommit till nio... I vanliga fall börjar jag räkna ned från 11 278 och kommer till sisådär 14 eller så. hehe

2. Bästaste vännen går igenom sin svåraste tid någonsin och mina problem hamnar med ens i skuggan av detta. Stå på dig vännen. Jag e här any time, any day... Älskar dig!


Laters alla yllen å andra...

 


Kommentarer
Postat av: Karinjax

Japp, planerar para Ritza nästa löp, hon bör löpa Feb. Mars någonting. Leverans 4 månader efter det!

2008-12-30 @ 18:38:46
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Karinjax
Postat av: MissyElliot

Hua, låter inte kul, men jag vet att det kommer att gå kanon. Stackars bästaste vännen, hoppas att det löser sig, vad det än är...

kramiz

2008-12-30 @ 21:29:52
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Gott Nytt År på dig gullan!!!!!!



Kramet

2009-01-02 @ 23:05:17
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Marie

som jag sa i telefonen.. operationen är hur smidig som helst du kommer sussa sött hela tiden o vakna upp när allt är klart :D är de nåt du oroar dig över bara ring o fråga ut mig ja vet ju som sagt precis vad du går igenom då ja gjort samma sak ..

Puss på dig söta vännen!

2009-01-03 @ 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0