When it rains, it pours

När det är mycket - då är det fankens mycket! Antingen så är det stiltje, eller så öser alla måsten ned.

Jobbar kväll ons och tor och det är störtskönt. Med referenserna från igår så gick tiden dubbelt så fort som på dagen och man hade att göra hela tiden. Ingen stör i telefonen, ingen stjäl trucken så fort man lämnar den, man kan ställa saker precis vart man vill för man är inte i vägen för någon annan och man får vara ifred... :)

Den enda downern med att gå kväll denna veckan är att det är "Värnamodagarna". Massa kul som händer på eftermiddagar och kvällar då jag jobbar... Men å andra sidan är jag ledig imorrn och sen kommer helgen så jag hinner nog med. Tänkte städa här innan jag går till jobbet, men lusten till det har allvarliga problem att infinna sig!

Har andra lustar dock... Ligga sked, åka till Japan, Hawaii & New York, shoppa en heldag på ett barnfritt IKEA, se Buckcherry live och simma med delfiner. Skulle kunna nöja mig med att få infria en av dem så länge, de andra kräver lite mer planering och (förhoppningsvis) mer pengar!  hihi

Nu ska jag sörpla java å snoka tidning, sen kanske jag städar...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Blääää, låter inget vidare. Hoppas på att du får ligga "sked" he he he.



Kanske vi ses ikväll. Vi är ett helt gäng som ska uuuut!



Kramelikram

2008-08-22 @ 06:18:24
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0