Vill bort ett tag...

Det finns inget jag hellre vill just nu än att komma bort ett tag och inte bry sig om något vad jobb, måsten, skola eller examensarbete heter. Har ställt siktet på att spara pengar som satan närmsta tiden och sedan åka iväg tre veckor. Helst Hawaii då dollarn är sjukt låg just nu och man vet inte när den blir dyr igen. Efter det ligger Jamaica, Mauritius och Mexico högt på listan. Får väl se vad man kan trolla fram tills det är dags att åka iväg. Helst åker man ju inte själv, men jag gör det om ingen vill eller kan följa med. Bara jag får komma bort och vila upp mig... Tycker att jag förtjänat det efter 4,5 års slit på universitetet och innan det 1,5 årt på komvux.... Sist jag var iväg så var jag och sösstern på Kreta två veckor - det är sju år sen.



FATTAR NI???  Oahu, Hawaii...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Helt klart att du ska komma iväg. Kommer du ihåg att vår Kretaresa var min belöning min sista termin jag pluggade, efter en massa slit på Universitetet. Man behöver unna sig något sådant och jag önskar att jag kunde vara ditt resesällskap och hänga på...

kramiz

2008-08-31 @ 07:22:15
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Släggmannen

Hojta till om du vill ha en resepartner!! Jag åker mer än gärna på semester...typ när som helst!! =)

Kramelikram

2008-08-31 @ 20:50:06
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: tina.

Ja, fan det ska jag med göra! Så fort jag bara kan!

2008-09-01 @ 17:43:33
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0