Utmaning - it's on!

Har blivit utmanad av min sösster att dela med mig till världen om "strange things about me". Jag har säkert 1000 stycken men här är de främsta i alla fall...:

1. Har ett jävla risigt morgonhumör som bara kärlek kan bota

2. Är lik min sösster i att fötter är den eeeecligaste kroppsdelen - på alla andra OCH mig själv.... uuuuääässsccchhh!

3. Spelar dum blondin när jag behöver få något "manligt" gjort, för att slippa göra det själv... Vet hur man byter vindrutetorkare men ibland så bara snurrar man det blonda håret, säger: är det så här man gör? och gör samtidigt fel... :)

4. Är sjukt glömsk. Speciellt när jag ska handla. Även om jag bara ska köpa tre grejjer så MÅSTE jag ha en lapp, annars kommer jag hem med fem saker och bara en av de jag verkligen skulle ha...

5. Har jättesvårt med sömn. Tar MINST 1-1,5 timme innan jag somnar på kvällarna efter att jag lagt mig. Får jag inte ha all plats jag behöver eller om minsta lilla grej stör så sover jag inte på hela natten. Skulle jag ändå somna så vaknar jag av minsta knyst.

6. Fast jag blivit lurad 139 gånger så är jag fortfarande vansinnigt godtrogen och litar alldeles för lätt nya människor jag inte känner. Alla är ju goda tills motsatsen bevisats eller?? Nä, kanske inte. Jag ska försöka sluta med det nu i alla fall...

7. Är jag godissugen men inte har nåt hemma gör jag Kokaburra - havregryn, socker, kakao och smält smör. Det ska man ha mjölk till! Yummy!!


"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".

Jag passar till:

Riesenpass-malin
Släggster
Stina
Pterno



Annars ska jag mest styra upp och knyta fast lösa ändar på ex-jobbet idag. Mindre kul, men that's life. Väntar fortfarande på mitt stipendie på 17.000:- som jag skulle fått i juni. Hoppas det kommer snart!!

Nu ska jag java strupen lite till innan det är dags att köra igång! Har även bilder från en kanonhelg! Kommer med dem snart...

Laters alla yllen

Kommentarer
Postat av: Petra

Schabba!! Håhåjaja, jädrans i min lilla lådda vad du hinner hitta på grejs mellan varven!



Aj vill kål jo!!



/P

2008-08-25 @ 15:46:53
Postat av: tina.

va jobbig du e... =)

2008-08-25 @ 17:50:43
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Slääääägg

Aaaaaaaaaaaaaåååååh...men då...jaja... =)

2008-08-25 @ 21:04:48
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

ha ha ha, den ena saken konstigare än den andra...

fnissar

2008-08-31 @ 07:20:41
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0