Ja för fan!

Okej, nu är det så här:
Skriva examensarbete på 75% samtidigt som man jobbar 75% blir 150% vilket man kan lista ut kan vara lite krävande. Detta är ingen ursäkt att inte skriva i bloggen - eller förresten, jo det är nog det... hehe

Skall försöka rycka upp mig en smula men så här ser det ut under en vecka:

Måndagen går åt till att köra de mellan 18-26 milen till den aktuella gården och vara med under arbetsdagen från lunch ungefär. Man är klar runt 19 och då beger man sig till vandrarhemmet och bäddar till, duschar och äter, förhoppningsvis är det någorlunda lugnt efter 22... Tisdagseftermiddagar är den värsta. Detta på grund av att jag legat ute sedan förmiddagen innan (antagligen i södra skåne-regionen eftersom att det är så JÄVLA smidigt och NÄRA), sovit på ett obekvämt och osmidigt vandrarhem, kanske (om jag har tur) somnat kl 23 och sedan ringer klockan mellan 02.30 och 04.15 beroende på vart man ska på morgonen. Efter att man är klar mellan 10-13 så skall man köra hela vägen tillbaka till lilla V-mo, tvätta alla "ko-kläder", fixa mat till jobbet dagen efter, jobba ons-fre 07-16, sitta i telefon med diverse intressenter, renskriva anteckningar, boka nya vandrarhem och hitta nya gårdar...

Sen är det lördag eftermiddag och man kan koppla av en smula. Söndagen kommer vilket innebär packning inför måndagen och skurande av skor.

15 veckor skall detta upprepas och jag är inne på den 8:e. Fatta vad trött man blir.
Eftersom att jag kört 40 mil på ett dygn och varit uppe sedan 04.20 i morse, så tänker jag tacka för mig nu och kasta mig i soffan!

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Wille

Ta det försiktigt när du kör så mycket, jag talar av en ny erfarenhet vi voltade med bilen på väg upp till Norrland i lördags morse.



ha det gött

2008-08-05 @ 20:08:41
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: tina.

Hejja hejja, kämpa på!

2008-08-06 @ 07:30:16
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hua, snacka om att det är intensivt....Men nu är det inte sååå långt kvar, sedan är du färdig med allt vad skola heter!

kramiz

2008-08-06 @ 09:04:45
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0