Galej på gästgivaren & jobb i Klippan

I lördags var jag privilegiet att umgås ytterligare med L. Det var förfest här och så snart ett par kalla slunkit ner utmed strupen så bar det av tvärs över gatan till Gästis. Niklas Lindkvist skulle nämligen spela och det vill man ju verkligen inte missa! Jag, L, P å Sledge hängde kvar till natta tog över och när det var dax för stängning gick vi tillbaka upp hit. Natten var ju bara ung och eftersom svenska damerna skulle spela os-handboll var det bara att hinka ett par kannor java och stanna uppe å kolla mellan 03-04.30... Trött kastade jag mig i säng efter att ha kört ut de två tokfransarna runt 05-snåret.



Söndagen bjöd på kalejs hos sösstern och dennes sambo som fyllt år. Var där vid 12 efter ca 4.5 timmars sömn och med sprängande magvärk åkte jag med den ömma modern hem igen vid 13.45. Sjönk ned i fosterställning (vet att det hjälper lite) och sen hände inte mer den dagen.

Måndagsförmiddagen fördrevs i telefon för att styra upp logistik och övernattning för jobb i Klippan. Åkte 10.30 och vägen ned kantades av husvagnar, lastbilar och sega kärringar. Lustigt att alla puckon skall vara ute och köra när jag gör det! Vandrarhemmet var till belåtelse även om det var svindyrt... Inte fick man mycket för de pengarna!! 300:- för en natt. Det är ju själva fan att man skall straffas bara för att man är själv, det kostar nämligen 190:-/pers i dubbelrum, men inte om man e ensam! Jag blir gaaaaalen!

Var klar vid 20-tiden i går kväll och sen var det bara att kliva upp igen i morse vis 03.45.SUCK, vad sömnbrist det blir...!

Nåja, nu är jag hemma igen och ska jobba kväll onsdag och torsdag. Inge kul, men jag är då ledig på fredag!! GÖTT! Då ska vännerna i Sampo spela på Värnamodagarna, missa inte det!!

Nu blir det fruktstund, sen tv en liten stund.

Laters alla yllen!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! Va kul att se L..Hon ser lika glà o go ut som alltid! Förstår att ni hade trevligt! Själklart får man inte missa Sampo på fredag! nostalgi ju! Vi ses säkert i dimman! kram!

2008-08-19 @ 19:38:01
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: Släggman

Tjing!!

Ja, det var en lååång, men ack så trevlig afton!!

Ska bli sköj att rocka lite på fredag igen!!



Kraeom

2008-08-19 @ 22:19:22
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: tina.

Har inte vant mej vid att du har lugg numera =)

Ska du förresten läsa hund- och kattetologin?

2008-08-20 @ 07:36:39
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0