Back in da deep hole!

Så har man ramlat er i det där jävla självömkanshålet igen... Skitjobbig dag idag...
Är man självvalt singel, får man fan inte lov att tycka att det är "tråkigt" eller "tyvärr". Det är ju något man faktiskt bestämt på egen hand. JAG tycker att det är tråkigt och tyvärr, men det har jag rätt till. 

Nån jävla festival i Hultsfred blir det ju inte heller, ytterligare en sak som drar ner den annars väl återhämtade stämmningen idag. Var hos Malin och hon packade för en jobb-turné på Sweden Rock och Hultan och det fick mig att inse att det blir ingen festival för första gången på 11 år...
Måste gå å lägga mig... Jobb imorrn kl 7... *sover "you off my skin" istället

Total frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0