På bättringsvägen...

Äntligen har penicillinet verkat så man känner sig som en människa igen. Visst är det olidligt varmt, men man orkar åtminstone med sig själv idag. Tillbaka till jobbet imorrn blir det och jag ska ha ångest hela veckan för att det inte blir något hultsfred i år. Men nästa år då jävlar! Då ska Åsa följa med och då blir vi inte nådiga!

Så här kan det se ut när det beger sig... Full speta bara, även om jag egentligen är sjuk just denna dagen... Hällde i mig Whiskey i en hel dag sen jävlar var man med i spelet igen!!
image18
Jag och Piiiia i Hultsfred -06.. .Underbara Hultan och undrebara vestibul!!!

Måste även spara lite pengar i år, det drar ihop sig till en ny tatuering... Skall först göra om den jag har på skuldran, sen blir det (minst) en ny åxå... Sen så äter man ju penicillin, ännu en anledning att ställa in festivalen i år. Kan ju inte dricka och inte ens vara i solen... FUCK!!

image20
Nä... Inte riktigt så här blir resultatet... hehe



Kommentarer
Postat av: Hon den dära i Uppland

Hyvvä päviä perkele!!!
Skönt att du är på bättringsvägen!! Jag svettas vidare i värmen, har äntligen fått igång plaskpölen i trädgården, jag och knoddarna ligger i och glötar mest hela dagen!!
Take care å tålk to jo son ögäjn!!

2007-06-11 @ 14:08:45
URL: http://nomrnicegirl.blogg.se
Postat av: Syster Yster

äsch, sluta hänga läpp, hultsfred é ju inget att ha!
HA HA HA

2007-06-12 @ 20:22:17
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0