Min personliga kryss-lista

Här är många sanningar om mig, en del mer personliga än andra... De kursiva har inträffat den senaste tiden...

(x) snott dom här listorna
(x) varit full
( ) fått sparken
(x) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) legat med en medarbetare
(x) haft one night stand
(x) avfyrat ett vapen
( ) medlem i 10.000 m klubben
(x) haft sex utomhus
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(x) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
( ) varit förlovad
( ) har barn
( ) varit gift
(x) stannat uppe hela natten
(x) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät

(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken
(x) Ljugit om hur mycket jag har druckit?
(x) Ätit en blodig stek?
(x) Läst en biltidning?
(x) Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
( ) Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
(x) Skött grillen under en grillfest?
(x) Försökt Läst en bok av Jan Guillou?
(x) Läst ett nummer av slitz?
(x) Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
(x) Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
( ) Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
(x) Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
(x) Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
(x) Diskuterat bröst?
( ) Känt mig nödgad att bräcka någon i snusdosedragning?
( ) Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (270km/h, mäktigt)
( ) Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
(x) Lagat någonting på egen hand?
(x) Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
(x) Tävlat i att dricka öl?
(x) djurintresserad
( ) underviktig
(x) har temperament
( ) är svartsjuk
(x) kung
( ) har hund
(x) har katt
(x) trött på falskhet
( ) rik
(x) jobbar med det jag vill göra (snart)
( ) har funnit meningen med livet
(x) naturlig blondin
(x) gillar tacos
( ) vegetarian
(x) röker
(x) gillar CSI
(x) hånglat med en kompis
(x) söker äkta kärlek
(x) blivit sviken nån gång
(x) tatuerad
( ) gillar kvinnor i uniform
(x) vill träffa nya vänner
(x) lättcharmad
(x) älskar uteserveringar
(x) vårkänslor
(x) överlevt en bilolycka
( ) mist min far
( ) är bostadslös
(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) rymt hemifrån
(x) sett någon dö/sett en död person
(x) varit kär i en av mina internetkontakter
( ) varit i Nordamerika
( ) varit i Sydamerika
( ) varit i Mexiko
( ) varit i Afrika
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu (morfar, Lisa, Vera&Martin)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
( ) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit rånad (nästan)
(x) blivit missförstådd
(x) tagit hand om ett råddjur/get/igelkott
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit på andra sidan landet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit kareoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som du inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på soluppgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
(x) ätit hund-/kattmat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
(x) pussat en fisk
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril 
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
(x) gråtit på tunnelbanan
( ) haft sex på offentlig plats
( ) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
(x) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) varit svartsjuk
( ) jag kan skriva utan att titta på tangenterna


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha....sanningens minut....
Thanks, för denna....Den snor jag.....
kramiz

2007-06-01 @ 19:19:43
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0