Lite nya bilder...

Idag har jag varit hos min snälle far och fått en sladd till min kamera så jag kan ladda över mina bilder. Catja, som är ett riktigt ljushuvud fick ju inte med sig varken sladd eller kortläsare från Uppsala... SMART!!

Här är i en snabbgenomgång av det senaste halvåret....:

image21
Julen när man piffar till sig lite extra...  öööhhh



image23
Sveriges näst största fyrverkeri! Jättevackert, men kanske skulle man ge den miljonen till bättre behövande - jävla i-landslyx egentligen...


image30
Ett underbart litet knytt har förgyllt vår vardag sedan den 7:e Januari. Elias heter underverket som min syster och hennes Markus tillsammans har skapat!  Hans bror (nedan) är en väldigt gullig och stolt storebror... (gillar HV71 lite bara)


image31



image25
Jag & Malin gör oss vackra inför det exklusiva fototillfället... En blöt vinterkväll i Uppsala. Jag sitter faktiskt inte med näsan i böckerna hela tiden, även om man kan tro det! Jag och Malin kan roa oss ganska duktigt ska ni veta!


image26
Så här snygga blir vi bara när vi är salongsberusade... Detta var en helt fantastisk kväll i Stockholm hos Petronella och hennes valp Anders... Saknar er era ollonborrar!!!

image27
Titta på dem, hallegosingens så gulliga vi är... (Anders sösster till höger... Mycket trevlig och tokig tös!)

image28
Här är det traditionella pizza-intagandet dagen efter super-laser-kuliga kvällen i Sthlm... Ska äta världens största pizza... Se hur den lägger sig över bordet 10cm utanför tallriken!! 

image29
Så här mätt blev jag efter att ha ätit knappt halva den kulinariska kullerbyttan... :) Minen gäller även för kraftigt bakis...

image32
Helgen för två veckor sedan...  Visst kan man se ut som en "hej-kåmm-å-jällp-mej"! Behöver ge mig ut i solen lite... Call me Catja Albyl...

Malin (nej, en annan Malin...) var ju med den här kvällen.... Vi ses alldeles för sällan, men nu är hon hemma lite mer framöver så ändring är på intågande! Puss Malin, aj lavv jo!!
image33 



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

snart vill jag oxå vara med på party-bilder.....
*snyft*

2007-06-14 @ 12:18:08
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sösster till Syster Yster

På lööööördag sösster! PÅ LÖRDAG!!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2007-06-14 @ 17:16:51
Postat av: Syster Yster

maybe baby....
*schding*

2007-06-14 @ 18:53:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Hon där uppe i Uppelandia

Hey you!! Du ser ut att skojj :)
Jag har just paddlat kanot, det va vingligt och roligt!!

2007-06-15 @ 20:44:42
Postat av: Petra Ollonborre! ;)

Goooosh vilka snygga bilder! Det där var allt en helg som heter duga! vi saknar dig här, vi vill att du ska komma hit i sommar! Jooo, sneeelaaaa, liite dååå?!? Hihi! Küss!

2007-06-18 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0