Halsflussen som kom som ett brev på posten...

Det är väl själva fan också vilken osis man har nu för tiden. Hann inte mer än ner hit till mitt underbara småland från allt jobbigt i uppland så går man och blir sjuk! Halsen och jag har gått våra ronder innan, men nu börjar jag rent krasst tröttna! Klart att en olycka sällan kommer ensam, men inte fan trodde jag att det skulle komma 137 stycken med den första...
image16

Nåväl, det är bara att kasta i sig de där 10 dagarnas penicillinkur och suck it up. Värre har man ju varit med om så det skall nog gå. En vän till mig skrev i sin blogg om hur man kan vakna och allt bara känns skit. Jag vet precis hur han känner... har gjort det lite för ofta på senaste tycker jag och vi får hoppas att båda våra krångliga liv reder ut sig fortast som snarast (vet att det gör det åxå så håll ut!!).

Nu ska jag väl hälla mig i soffan ett tag till med en stor kopp te... Det är nästan det enda man kan få i sig när halsen är så svullen att det inte får plats ett millimeterpapper emellan mandlarna...

Host host host

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hang in there.....
"Things can only get better"
krya på dej-kramisar
/syrran

2007-06-08 @ 21:28:20
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0