Har skrattat själv - nu ska ni få vara med!

Jag bara måste dela med mig av detta 4 minuter långa asgarv! Kanske kommer inte alla ni tjejer att tycka det är lika roligt som ni killar kommer, men jag tar på mig fulla ansvaret för detta. Har hört att jag har lite killig humor emellanåt men det anser jag bara vara positivt. Man vill ju kunna skratta med båda könen liksom... Denna stå-uppare heter Carlos Mencia och detta avsnitt kallas "orgasm" av en anledning som blir helt klar om du klickar på honom... 

Han har faktiskt ganska rätt i det mesta han säger men en sak skulle man kunna vända helt på... hehe
                                                       
image72
Carlos Mencia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0