Chestnuts roasting on an open fire... Jack Frost nippin' at your nose...

Ja, då bär det av söderut för julfirande då ja. Skall först hålla ett föredrag imorrn i skolan, men så fort vi är klara där så svänger jag hem och hämtar katterna och susar mot Värnamo. Herreminje så skönt det skall bli att få komma hem till "de sina" ett tag och slippa den sketna känslan av lukten från gammal gubbes fot som Uppsala är ristat i mig...

Har handlat alla julklappar klara utom en och den vet jag precis vart jag skall hämta så man kan nästan säga att jag e redo för jul! Jag kommer att fortsätta blogga över julen med via mammas dator så vi ses där senare.

Massvis med kramar och GOD JUL från mig och Mr Hasselhoff!!

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0