Chick-flick night...

Ikväll skall jag fan ta mig inte göra mycket. Det kommer att gå en massa gamla tjej-filmer på vhs:en och chips med dip, Polly och saftkalas utlovas. Men bara till MIG! Känner mig fruktansvärt asocial just nu och vill inget hellre än att bara vara ifred med mina tankar. kanske för att jag inte känner igen mig själv utan behöver ta reda på vem jag är eller om jag är på väg att bli någon annan.
Nog om bitcheriet... Så här kommer kvällen att se ut på ett ungefär:


Top Gun

 
Cocktail

 
Dirty Dancing


Sist men inte minst, Sleepless in Seattle

Kommentarer
Postat av: syrran

Sicken massa gamla godingar...Skulle gäran dega med dej framför en rulle. (Sitter själv-marcus jobbar...)
kramiz

2007-08-31 @ 20:19:53
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Åh, vilken tjejkväll. ;)
Själv sitter jag och fördriver tiden vid datorn (här är klockan 5.40...) och försöker att inte tänka på min sjuka häst.
Det går sådär... :(

2007-09-01 @ 06:41:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0