Skåneuppehåll och "Dodgeball"...

Har bestämt mig för att ta ett brejk i resandet till skåne nästa vecka. Känner att jag håller på att arma ut mig helt och behöver ta hand om mig själv och mitt hem ett tag. Jobbar ons-fre nästa vecka och sen fan ska jag vara ledig två hela veckor! Dra mig baklänges vad skönt det ska bli! Ska till Petronella å Tjofräsmaskinen i huvudstaden en liten runda! WEEEE!! Miss u like hell...

Jag har listat ut varför jag varit så trött och hängig på senaste - för lite sömn, för mycket jobb, snålt med ligga sked och för lite naken man i min säng. De kommande veckorna skall jag sova mer, jobba mindre... och resten vete fan hur jag ska lösa.

Nu ska jag kolla klart då en favvisfilm på 6:an - "Dodgeball".
Laters alla yllen!



Kommentarer
Postat av: Annie

Ha ha vi har en kopia av han till höger på vårat 60-talisthak här i Visby =) =) helt hysteriskt rolig och helt omedveten om det!!

2008-07-04 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0