Packar för fullt...

Fy fan vad jag hatar att packa... Speciellt när man verkligen inte vill åka. Massa skit har man hunnit dra på sig under sommaren och det skall rensas ut, städas undan eller packas ned. Katterna känner direkt att det är något i görningen och man försöker att vara så diskret man bara kan när man ränner fram och tillbaka med diverse skopåsar, toalettsaker och kläder. Klart att de fattar ändå - de är ju inte dumma precis!
Har en enorm knut i magen och kan inte äta ens. Mår mest illa och svettas som en gnu på stäppen hela tiden. Vet att det hjälper bara man kommit upp och arrangerat sig med alla saker igen, men nu innan får jag panik bara jag ser mig själv i bilen med sjuka katter och en bil som jag kan slå vad går sönder på vägen. Skall inte lämna något åt slumpen utan skall göra en riktig koll på alla saker jag kan tänka mig skulle kunna gå fel. Olja, däck, kylare och spolarvätska skall noga gås över innan färden startar!

Ska faktiskt starta terminen med en fest när jag kommer upp. Jag och några klasskompisar ska gästa "Krom" som är hårdrockstema på Harry's i Uppsala på lördag. Ska bli riktigt kul att hänga lite med dem eftersom vi inte läste tillsammans i våras.

Visst är det en vacker stad, men jag längtar redan hem ändå, fast jag inte ens åkt än...

image110

Dagens Larson:

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0