Fösta skoldagen...

Tur att man inte behöver vara nervös i alla fall. Man känner ju (nästan) alla och har gått i samma klass som de flesta i tre år. Idag började en kurs som heter Pig Production som ges helt på engelska och ska ge oss fördjupade kunskaper i (främst Sveriges) grisproduktion. Kursstarten gick bra och det verkar vara en kanonkurs med dedikerade kursansvariga och föreläsare. Första veckan är lugn och det finns mycket tid att lägga upp sina egna studier på ett smidigt sätt. Eftersom jag ska läsa 150% hela hösten så är det jätteviktigt att veta hur man ska studera och vilka ämnen och kurser som skall prioriteras vid olika tillfällen...

Var på galej i lördags med. Några klasskompisar och jag var på Harry's där det serverades mängder av rock hela natten och jag damp ned i hemmet runt halv fem med en susig men nöjd kupa. Inte ofta man får njuta rock på ett uteställe en hel kväll!

Måste bara visa en skön bild som jag tog på väg upp när jag körde över Strängnäsbron... En helt underbar kväll därute fast man hade ett helvete med kräkande, skitande katter och en kylare som kokade var tredje mil. Skönt att fortfarande kunna se de fina stunderna trots feta motgångar... :)

image117
Kodak moment!

Kommentarer
Postat av: syrran

Kuligt att du hade det kuligt i lördags.
(kan ju säga att 50-års kalaset inte på långa vägar hade sånt ös!)
kramiz

2007-08-27 @ 20:46:48
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till med "pigsen" =)

2007-08-27 @ 21:41:33
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0