Freeeeeedom!!

Alldeles nyss kom jag tillbaka från affären. Detta var min första utomhusvistelse (som övergår att gå tre meter till postlådan) sedan den 10/9. Alltså nästan 14 dagar. Handlade en massa smaskigt jag senare ska sätta i mig. Bl.a. ingredienser till en smarrig Cesarsallad och lövbiff med färsk pasta och champinjoner i en gräddig sås med persillade. Insåg tyvärr direkt när jag kom hem att jag missat köpa kycklingen jag skulle ha till min sallad, så jag får nog ta en tur till senare eller imorrn... :)

Köpte även ett stort fång rosor till min alldeles bästaste mamma. Hon har ränt hit med mat hon lagat och till affärer var och varannan dag i två veckor nu. MINST ska hon ha blommor och att jag ska säga att jag älskar henne! På denna bilden har vi varit och shoppat hos Sven Slättengren i hand maskeradförråd. Mamma hittade en lösmusche som passade väldigt bra med hatt och brilla. Skrattade så jag nästan kissade på mig... Hon är underbar min mamma.

Den ömma modern. :)

Är annars sjukskriven till torsdag. Efter förra inlägget ringde min "riktiga" läkare och allt ordnade sig hur smidigt som helst. Det spelar VERKLIGEN roll vem man får prata med som patient på vårdcentralen hur smidigt allt ska gå. Helt vansinnigt...

Imorrn kommer Freddy för första gången på över en månad. Han har haft semester och sen blev ju jag sjuk. Ska bli superhärligt att ha honom här igen och jag får komma ut på promenad! :D

Nu ska det bli kaffe här i lilla V-mo sen måste jag nog luta mig lite efter alla strapaster här på förmiddagen!

Kommentarer
Postat av: Slääggooo

Måste bara påpeka att din mors ögon verkligen framhävs av den mustiga mustaschen!! :D

Hoppas du är pigge nu ditt gamla skrälle!

Kram kram

2009-09-24 @ 17:10:12
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Underbara MOOOR!

;-)

2009-10-21 @ 20:17:09
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0