work 24/7

Njae, kanske inte riktigt men inte långt ifrån. Har ca 150 bilder i kameran från diverse tillställningar som jag ska ladda upp inom kort (hoppas jag). Har haft en sjukt bra vecka förra veckan... Kan inte minnas när jag kände mig så nöjd, glad och uppåt sist! Denna som går nu är mer jobbrelaterad och upptagen på annat håll. Helt slut i kroppen och knoppen...

Imorrn ska jag i alla fall få umgås med systern med inslag av vin och öl! Så vansinnigt länge sedan och det är fanimej på tiden att hon följer med ut på galej!! Weee!!


Denna bilden är från allhelgonahelgen -07. Nä, snygg e jag inte, men hittade ingen annan på mig och sösstern tillsammans!

Annars ska det bli en ganska späckad helg... Upp 07 imorrn å köra Kanina till en möhippa, lösa melodikryss, skriva examensarbete, gå på karneval, festa med syrran då... Mer ex-jobb på söndag, kolla småbröderna när de har cirkusuppvisning och sen är nog den dagen "gåen" med... *pust!

Har lyssnat på Mustasch på Spotify hela eftermiddagen - gudars vad bra de är!!!!

Nu blir det en liten öl och Så ska det låta på tv...!

Lejters alla yllen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0