Glömde ju berätta...

... att när jag låg där i väntan på operationen med alla elektroder, klämmor, slangar och blodtrycksmätare blev jag lite uttråkad. Nej, jag hade inte fått några droger än. Började fundera på hur apparaten  skulle bete sig beroende på vad man gör... Började med tummen där den lilla klämman sitter... Vickade på den å kunde se hur kurvan hoppade till... Skitkul... Då bestämde jag mig för att jag skulle kolla HUR högt den kunde hoppa. vilket resulterade i att jag kraftigt ruskade hela handen hysteriskt å garvade jättehögt... Tur att ingen såg mig...

Efter det ville jag kolla "blippet" - alltså hjärt"blippet". Funderade på hur den skulle låta om man höll andan skitlänge...
Den låg från början på ca 73-75. Höll andan så länge jag kunde... Hände inte så mkt. Gick ned lite till 70-73... Problemet var när jag började andas igen... hahahaha... Den RUSADE upp till 105-110 med en gång.

Ja ja, så kan det gå om man e en nyfiken patient...

Ikväll blir det gött käk å handboll. Swe - Fra. Fan vad jag älskar handboll... Weee!

Åtminstone blir det Hammar'n å jag... Får se om nån mer hakar på...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hi hi hi, du är inte redig på en fläck du!

fnissar lite till

Ha det så mysigt ikväll...

kramiz

2009-01-24 @ 18:13:28
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Hammarn

hi hi hi håller med Missy i hennes inlägg du e INTE redig !! Tack för en mysig kväll igår söte pluttan!! KRam

2009-01-25 @ 11:07:56
Postat av: Tei

Haha, ja du är rolig du =) *kram

2009-01-25 @ 13:11:51
Postat av: Sussie

Hur mår du nu gullan?



Kramet

2009-01-28 @ 20:21:40
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha det där lät ju riktigt roligt :)

2009-02-03 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0