Snigelfart och snigelspår...


Allt går i slow motion idag känns det som. Skulle ju städa och handla, men hittills idag så har jag bara fått i mig kaffe och läst lite morgontidning. Väntar på koffein-kick in just nu och hoppas energin kommer tillbaka strax. Kolla tv så länge kanske?

Händer ju inte vansinnigt mycket i det agronomiska singellivet heller just nu. Väntar även här på uppryckning och så vidare. Förresten, Petronella fyller år idag och om jag inte fattat fel - så även dennes blivande räka Andhurs. Grattis till båda hjärtegrynen! Måste åka upp och hälsa på snart för mitt Petronellakonto är nästan helt tomt!  Isch och ve...

Ikväll blir det kräftskiva hos M & J. Inte helt fel alls det. Kräftor och öl blir gott - ingen snaps, vägrar göra en midsommar till och sen är det ganska äckligt åxå. Så, inte sprit till denna lilla smula. Blir liksom för bra när man ska hålla på från 17-02 och därför blir det inte ens starköl, utan mellisar för att undvika tidig trötthet, kinkighet och för att många barn ska vara med.  Förhoppningsvis tar de musikaliska männen fram sina guror, för det gillar jag!

Nu ska jag läsa klart tidningen, åka och handla öl och sen städa nedhårad lya.

Laters alla yllen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0