My heart don't return my own calls...

Sömnen det senaste dygnet har varit heltur balans. Sov ungefär 5 timmar natten till igår av diverse anledningar. Snurr i skallen, för varmt och ännu mer snurr i skallen... Igår kom jag hem runt 14 snåret och trött som en lantbrukarballe lade jag mig för att vila i den skönaste soffan medan den ömma modern packade inför resan till Italienska Rivieran. En del har det bra måste jag säga... Jävla Italien... Vem fan vill åka dit?? Öööhh

Eftersom vi inte har ett enda taxibolag i stan(!?!) så fick denna lilla flickan kliva upp 04.10 för att köra den ömma modern och dennes kompanjon till Mc Donalds där bussen skulle stanna och plocka upp resenärer. Hemma igen runt kvart i 05 och sömnen infann sig inte förrän runt halv 06... Vaknade med ett ryck 10.51 och trodde klockan var MKT tidigare. Insåg mitt sjusoveri och klev upp ögonaböj.

Strax bär det ut på stan där diverse presenter skall inhandlas och en del mat. Efter det skall det intas java hos sösstern och sedan överlämnas paket hos Kanina.

Vad kvällen erbjuder vet ingen, men någon form av musik/öl/dans/trevligt/stanna uppe sent lär det bli.

Nu ska jag java lite på egen hand innan jag måste dra.

Laters alla yllen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0