Kladdkaka till alla inventerare...

Eftersom det är min sista dag på jobbet på två månader imorrn så skall jag överraska med lite smaskens under inventeringsdagen - årets längsta dag (inte långfredagen som alla andra säger...). Kladdkaka - fast den ljusa sorten då jag inte är överförtjust i mörk choklad. Hoppas den blir så här fin som den e på Arlas hemsida:



Tänkte samtidigt som jag bakar försöka städa till det lite i det småländska hemmet. Har fanimej bannemej ingen lust, men jag jobbar antagligen mellan 07 och 22 imorrn kväll så då lär man vara helt slut när det bär hemåt...

Kanske återkommer senare...

Laters alla kladdiga yllen!

Kommentarer
Postat av: Wille

Gud va gott det såg ut, jag vill oxå ha



ha en skön fredag

2008-09-12 @ 11:08:29
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0