Full av höstenergi





Tokförtjust i hösten är mitt mellannamn... Idag sov jag alldeles för länge egentligen, men eftersom jag inte ens vaknade någon gång mellan natt och sen förmiddag anser jag att det var behövligt och håller därför samvetet i schack. Vaknade nämligen kl 10.55 och trodde dagen knappt grytt. Hade jag inte kollat på klockan finns möjligheten att jag kanske somnat om ett par timmar till.

Any who, upp klev jag, frukost åt jag, kaffe drack jag och sen bar det av. Först till systemet, sen till affären för att handla mat. Teliabutiken besöktes också för att införskaffa ett minneskort till mobilen. När ärenden var gjorda så susade jag till mammas lilla pärla utanför stan och vattnade blommor och klippte gräs. Nu är man hemma igen och det är hög tid att förbereda foderintaget för eftermiddagen. Lasagne med basilika blir det idag. Behöver städa med, för det sket jag i härom dagen. Fan...

Vet inte vad kvällen bjuder på riktigt än... Om jag får bestämma blir det Wee Fit-turnering med öl och Gästgivaregård alternativt Harrys. Känner mig så ofantligt höst-singel att stanna inne en lördag skulle få mitt huvud att explodera!

NU skall det bakas mat!
Laters alla yllen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0