Förfall i motivationen när höstrastlösheten sätter in

Nu börjar det. Min favvis-årstid HÖSTEN! Tyst, sakta, hemmaspa, "lugna blå timmar" på surroundsystemet och melankoli när den är som bäst! Nu börjar det. Helt vansinnigt lågmält, rastlöst och underbart!

Måste ut!

Var söder om Ljungby och ex-jobbade idag. Alla de 11 ställen jag varit på de senaste 14 veckorna har bjudit på en stor variation av människor och djur. Härligt med sköna typer som har djurögat och brinner för vad de gör. Jag har lärt mig vansinnigt mycket och fått massvis med nya, bra kontakter för framtiden. Visst är det skitjobbigt, men det är värt alla de (hittills) 44 timmarna i bilen och ca 400 mil på vägarna... :)

Detta är ett av de extremt keliga och trevliga djur jag träffade igår... Hon kommer direkt från foderbordet med hela näsborrarna fulla av mat... hihi

Underbara djur!!!


Har några ställen kvar och nästa måndag är det dags för heltidsskrivande i 2 månader. Slipper jobba och det är ju inte fel heller. Har gått på ca 150% sedan mitten av juni så tempot behöver dras ned en smula...

Nu blir det tv:n resten av kvällen då piraten klev upp 04.20 i morse.

Laters alla yllen

Kommentarer
Postat av: Hammarn

Vilken underbar kossa hihi så söööt!!!

Hoppas att allt är bra med dig snäckan!!

KRAAAAAM

2008-09-09 @ 19:03:44
Postat av: tina.

Va roligt att höra att det går framåt! Hoppas orken inte tryter på slutet!

2008-09-09 @ 19:03:44
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Till och med att jag kan hålla med om att den är lite söt...

fnissar

Skönt med lite lugnare tempo, det är du värd...

kramiz

2008-09-11 @ 07:05:58
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0