Sam Elliot in da throat

Ungefär så här har jag låtit till och från i helgen:



Nu låter jag inte alls! Hela jävla rösten har försvunnit och jag får inte fram ett pip... Jävla halsjävel. Feber har jag med... :(
Jag som egentligen ska åka till min handledare i Alnarp på tisdag å onsdag... Går ju inte. Lätt är det ju inte heller att ringa lite snabbt och höra sig för om man kan skjuta fram det. Min handledare har för det första hörapparat plus att han ändå hör ganska dåligt. Undrar vad han skulle tro om det ringer en Catja å väser...

Fullproppad med alvedon och ipren åkte jag då på kalas igår. Det var sju sorters (jag lovar) kakor och chokladtårta som var som balsam för en krasslig hals. Kanoners! Tre timmar senare hade luften gått ur mig och jag drog mig hemåt.

Nu skall jag pillertrilla lite till å gräva ner mig vid säng-tv:n.
Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: tina.

Krya på dig tjejen!

2008-10-13 @ 14:47:12
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte lite på det där med Elmia igen. Du skrev till mig som om det skulle vara NU på fredag, men det är nästa fredag va?

För i så fall kan jag komma =) Hoppas hoppas...



Du får sköta om halsen ordentligt nu så att du kan prata på bra inför publik och allt! Kramelikram

2008-10-14 @ 20:44:09
URL: http://riesenjazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0