Höga ambitioner

Visst ska man sikta högt? Det ska jag göra idag och söka ett chefsjobb. Mitt CV ser bra ut så nu är det bara att skicka in... fan va nervigt...

Sitter och suktar efter kaffe sådet är bäst jag rycker upp mig. Mamman sover för hon har jobbat inatt så man får smyga sig fram och vara tyst...

Andra uppdrag idag är:
systemet
jobbet
städning
tvättning

Inte helt upplyftande men det måste göras never the less... Åker till huvudstaden i helgen till Petronella och Tjofräsmaskinen! Gudagott ska det bli att se dem igen!

Nu ska det sökas jobb- laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: hammarn

Hoppas att du får en toppen bra helg uppe i stora staden!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-10-30 @ 20:17:24
Postat av: Johanna

Lycka till med jobbansökan!!

2008-11-12 @ 14:52:40
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0