Fick bästa idén!

Nu vet jag hur min säng ska bli! Skall med ganska enkla medel bygga den själv faktiskt! Vet precis hur jag vill ha den och det kommer bli skitsnyggt, plus att det bara är jag i hela världen som har en sån (försöker leta mig upp ur IKEA-träsket...).
Kommer tyvärr inte bli riktigt än dock. Har ju inte tillgång till hela lägenheten än, men så snart jag har platsen så skall det byggas! Najs... :)

För övrigt har jag ex-jobbat och varit irriterad idag. Eller frustrerad är nog mer ordet. Säger bara en sak: Step up, or step OUT!!

Nu blir det säng-tv... Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fräckt med hemmagjord säng! Det blir nog toppen tror jag... Kan inte komma till Elmia. Trodde det var veckan efter. Jag har fullt upp med min kliniska genomgång av hästarna hela den dagen så jag kan inte komma ifrån alls. Trist tycker jag, för jag hade verkligen sett fram emot det!! Men men vi får ta det en annan gång... Kramis på dig!

2008-10-08 @ 09:52:24
URL: http://riesenjazz.blogg.se/
Postat av: Sussie

Fräckt med hemmagjord säng! Skit kul ju!



Lycka till.......väntar ivrigt på bilder då!



Kramet/

2008-10-08 @ 19:35:58
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0