Dags för ELMIA

Jaha... då sitter man och förbereder sitt föredrag till den stora mässan på ELMIA i veckan. Torsdag och fredag skall mina resultat presenteras. Har till och med en "roll-up" som är på väg till trycket som jag skall använda mig av under föredraget. Mycket professionellt eller?? Har outlinen färdig och nu gäller det bara att öva in det som skall sägas och samtidigt försöka tänka på att p r a t a  l å n g s a m t ! Jag är världsmästare i att prata som en kulspruta och det är jag fullt medveten om. Måste tänka på det!

Annars är det fullt upp i veckorna och helgerna... Besök till helgen av bästa skåningen Maolinn, oktoberfest på lördagen med Sampo på Gästgivaregården - missa inte det! Helgen efter det är det full skrivning på G, helgen efter det blir det huvudstaden och umgänge med Petronella the Weener-Wanter, helgen den 15:e kommer det mer besök och mamma fyller år... Fullt upp alltså. Kul!

Igår passade jag syskonbarnen så de vuxna fick ägna sig åt vuxensaker. Goaste ungarna är så snälla mot sin moster! Det lille knytet somnade på 20 minuter och den andre var det bara att läsa "Älskade lilla gris" för och sen var det natta... Smidigt med snälla ongar!!

Nu blir det höstmusik i öronen å drömma sig bort en smula...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Myra

ELMIA. Det är ju mina hemtrakter det. Fast det har jag nog redan skvallrat om, tror jag. Om jag tänker till lite,... Men det orkar jag inte nu. ;)

Hoppas föredraget går finfint.

2008-10-22 @ 10:06:25
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0