Blue eyes

Jag har till slut insett att jag är ganska pantad på vissa områden. Ett av dem är dejting. Önskar att jag inte var så blåögd utan att jag tidigt kunde inse att jag är ute på hal is.

Nu tänker jag helt krasst generalisera - män vill ha sex. Bara sex, och they won't stop for anything. Jag stannade. Men å andra sidan är jag inget godståg. Jag är en människa som känner mig fram otroligt försiktigt med tanke på historien. Tas hänsyn till det? Ja, från min sida, men inte från deras. Jag vet vad jag vill ha och kan jag inte få det (innebär: kärlek, gulliga lappar på kylen när jag vaknar, puss i pannan när det gör ont, ett "underbara du" när vi vaknar... osv) så måste jag ta notan ögonaböj! Check please!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0