Back on track

Nu är det då över. ELMIA gick jättebra även om jag höll på att kasta upp den lilla frukost jag fick i mig innan presentationen. Fick massvis med bra feedback efteråt och intervjuerna avlöste varandra och pressbilder togs... Lantmannen, ATL och Husdjur har fått intervjuer så håll utkik efter mig i nästa nummer. Nu presenterade jag inte bara mitt projekt utan jobbade även i LOFT's monter både torsdagen och fredagen. Jättekul att få prata och diskutera med branchfolk hela dagarna!

  
Är tyvärr inte med på bild själv, men här är min scen iaf... Och min roll-up med mina diagram osv...

På fredagen kom Maolinn frånn skaunelann' upp och vi gjorde mässan en sväng. Efteråt följde hon med hit till V-mo och det blev öl på Gästgivaregården med Påntuss. De "små" ölen tog två timmar att avsluta och när det var gjort gick vi upp hit och sen vart det sängen... Vaknade runt 09 och M begav sig hemåt söder. Jag gick till "mandelvagnen" och jobbade med att sälja mandlar fram till 17-tiden. Det var marknad i stan och jag hjälpte till.

  
P & Släggster   x2                                             D gapar för full (!!) hals...

MItt under försäljningen skulle jag då laga kaffe åt oss. Satte igång vattenkokaren och precis när den kokat upp skulle jag hälla var sin mugg med kaffe. Pipen på kokaren satt snett och det slutade med att jag hällde en halv liter kokande vatten över handen. Tummen gick det värst åt och nu har jag brännsår från handflatan till knogen. Där tar blåsan vid som är stor som en enkrona. Så j-la ont det gjorde går inte beskriva. Tänker då på stackars systersonen som i somras såg ut så över hela foten! Lilla gubben...

Lördagskvällen förflöt med öl med sösstern. Mycket trevligt, men när vi skulle gå in på Gästis var det fullt och vi fick ge upp å gå hem igen. Mindre upplyftande med söndagen kändes ju bra då i alla fall... :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch, handla och styra upp mitt ex-jobb en aning...

Lejters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Haft en bra Tisdag?:)

2008-10-28 @ 19:20:01
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Karinjax

Jattalajnen! Det låter som om det gick bra för dig på Elmia. Här har inget hänt ännu. Kramar från en KVINNA (alltså inget sexsug här inte) =)

2008-10-29 @ 19:15:08
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Karinjax
Postat av: Daniel

Hellooo!



Men, synd att man inte visste att det var marknad och du stod i mandelvagnen, då hade jag seriöst funderat på en utflykt till Vmo för det var ett bra tag sen sist. Så hade man ju kunnat ta en nostalgitripp till FiGy med och minnas alla lyckliga stunder man hade där, hehe.



Hoppas din hand läkt bra, det lät ju inte alls så angenämt, stygga stygga "pip", grrr!



Lejters på dig med wooolieeee!!! :)



PS. Gästis, hmmm, är det gamla kinastället? (hette det Shanghai kanske?) Det var inte igår man var där inne isf, juni -94 eller nåt kanske :) DS.

2008-11-06 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0