Humöret på topp

Trots diffusa riktlinjer från handledare, tid som är knapp, höstruggiga dagar osäker jobb-framtid och mambo-liv är humöret bättre än det varit på väldigt länge. Kan inte sluta le och gnolar & visslar konstant. Ingenting känns som något problem och tunga höstskyar till trots så skiner solen.

Ja, ibland är livet ändå väldigt vänligt...

Har för övrigt sökt två jobb i veckan som gått och hoppas naturligtvis på napp, även om den ena kanske innebär flytt uppåt landet och den andra kanske inte riktar sig till min expertis. Men what the hell, någonstans måste man ju börja!

Nu blir det påklädning och ut i naturen en runda. Fullproppad med energi jag inte vet vart jag ska göra av!!

Laters all yllen och knytt...


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj oj oj Catja!!!

Det låter som om du trillat dit - i kärleksträsket!

Är det sant??? Då får du nog höra av dig och berätta lite tror jag bestämt =)

Kramelikram på dig

2008-11-11 @ 10:14:22
URL: http://riesenjazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0