Virrvarr i kroppen

Nu är det mycket på G. Satt i 11 timmar igår och reviderade mitt projekt. Idag kom det tillbaka och förutom jobb på gamla kneget så fick jag sitta två timmar till med det sista fixet på projektet. Det är nu ca 13 sidor nu när det står färdigt plus tre bilagor. Samtidigt som jag jobbar och reviderar projekt så är jag mitt upe i att planera ex-jobbet som startar nästa vecka. Ytterligare avklarade saker är handling och matlagning till jobblunch. Jagar bil gör jag ju med förresten. Ska till Falkenberg på lördag för att spana in en jättefin Peugeot som jag vill ha.

Vet inte hur jag ska få tiden att räcka till att jobba 100%, skoljobba 100% plus ex-arbeta ca 25% denna veckan. Alla redan helt slutkörd ju!

Nu ska jag duscha och kasta mig i säng med drömmar om semester, tv-kvällar i lugn och ro, badstränder utan stress, att kunna ta mig runt med bil och att bara slippa göra nåt alls över huvud taget... När händer det tro's??

Ingen jävel vet...


Hade förresten födelsedag i söndags. Underbara dag med 22 grader och strålande sol från klarblå himmel. Halva släkten gjorde mig och min ömma moder sällskap till tårta, kubbspel och jagande av litet, intensivt barn... :)

Fått massa fint, bidrag till dator, presentkort till skor, halsband,en gris (modell hundleksak som grymtar när man klämmer på den), pengar och en helkroppsmassage! Tack allihop, ni är the best ever!

Natti & laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ha ha ha ha ha ha ....jagande av litet intensivt barn...ha ha ha ha ha...vem kan det va tro?

Kramet på dig

2008-05-28 @ 05:59:10
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Det där intensiva barnet känner inte jag, vem är det?
*eh*
Jobba nu inte ihjäl dig gumman. Se till att varva ner emellanåt också...
kramiz

2008-05-28 @ 08:31:55
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: kraken

En sak i taget... Keep breathing...

2008-05-28 @ 13:29:37
URL: http://pterno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0