Leta leta leta...

Letar efter:
Peugeot 307, 1.6, -04 (minst), svart, röd, silver eller blå...

Har hittat: 
Min ekonomi, vårkänslor, suget efter chirre me' dirre och ett par snygga shorts från förra sommaren

Saknar:
Festerna med Nina, NoMoreMrNicegirl i sitt lilla Hummelsta, Petronella och tjofräsmaskinen, Svarta Malin, Löjudden, fiska vid vasen med Morfar, ett fast jobb med fast inkomst, sovmornar varje dag till 08.00, någon att vakna och somna jämte (som inte e qat) och solbrännan från två år sen...

Är lycklig för att:
Jag är hemma i mitt Värnamo, min familj är frisk och hel, det är sommar och man kan vara ute nästan jämt, jag har sällskap i sängen varje natt av mina två qater och jag är lycklig för att jag har världens bästa familj som alltid ställer upp i blött och oblött! Puss till er allihop!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Pöss på sej tebaks.....
Ingen är gladare än jag att du är hemma igen!

kramiz

(ps. alla ni som läser ska veta att Catjalainen fyller lika-dana-siffror på söndag..... he he he)

2008-05-22 @ 23:18:53
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sussie

Härligt att du mår så bra gullan.....

Pöss på dig/

2008-05-23 @ 06:32:31
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Catja

Till sösster:
Ja, jag fyller ju 22! Fan va härligt!
öööhh

2008-05-23 @ 15:01:47
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: maria sundberg

Grattis på födelsedagen Catja!!!
Ha en go dag.Kram Mia.S.

2008-05-25 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0