Kanelbullen e trött, jättetrött!

Man kan ta ut sig på många sätt. Idag har jag kramat kanelbullen (alias hjärnan) så till den milda grad att det inte finns ett spår av vilja att arbeta mer. Suttit vid datorn i 10 timmar och reviderat mitt etologiprojekt och just nu är jag så trött på skiten att jag vill kasta aset ut genom fönstret så regnet får göra sitt...!

Nu känner jag att klaga över skitsaker som detta hamnar lätt i skuggan av alla andra katastrofer runt omkring. Finns ju de som har det tusen gånger värre så jag håller käften om mina i-landsproblem nu!

Har fixat bärbar dator sedan sist med. Jag har världens bästa pappa som inte bara hjälper mig att hitta en bra dator till rimligt pris, utan han köper den till mig så jag kan betala honom istället för att köra den klassiska avbetalningen och få ränta på ca 1500:-! Är han inte den bäste så säg!?

Så någon dag i veckan blir jag med lap-top.


Glöm förresten inte att rösta på mig i "So you think you can blog?". Vet inte vilken dag i veckan jag är uppe för röstning men håll utkik - Å RÖSTA PÅ MIG!


Har ett litet musikstycke att bjuda på så här på kvällskvisten med. Supermegalasernajs! Detta är min favvofilm alla kategorier och man bara måste se den! Om inte så köp soundtracket, för det är det bästa jag hört! Här kommer "Dolphins" från The Big Blue (starring Rosanna Arquette och Jean-Marc Barr med regi av Luc Besson).


Kommentarer
Postat av: Myra

Kanelbullen. Hihi
Jag begriper då inte hur du orkar plugga som du gör. ELOGE till dig!! Du är fanimig kanonbra!

2008-05-20 @ 11:30:21
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Fröken Sparsmart

Hej! I morgon, onsdag, tävlar din blogg hos mig, Fröken Sparsmart! Lycka till! :)

2008-05-20 @ 11:50:07
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0