Idag fyller jag 22...

... IGEN! Har fyllt 22 i 11 år i år... Konstigt att man bara kan stanna i ålder sådär egentligen. Men jag gjorde det.

Igår bjöds det på livemusik av den utsökta modellen här i lilla stan när Sampo spelade på storgatsbacken. Karnevalståg, godisregn och öl i partytält höll knappast en tunn människa som mig varm, men visst var det rasandes trevligt. Framåt 22-snåret drog vi oss in på Harry's för att fortsätta mata öronen med bra musik och Nicke Malmkvist rev av några av hans eget komponerade stycken. Mycket bra och superlasernajs!

I ljudet av mammans vispande i byttor och skålar så skall jag nu dra mig bak till soffan med tv-underhållning för att ta igen mig från gårdagen och förbereda kroppen för kalas med släkt i den ömma modersn stuga utanför stan senare i eftermiddag.

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Happy Birthday to you! Grattis, grattis på 22 års dagen...hrm! kramelikram!

2008-05-25 @ 11:03:08
URL: http://sutzana.blogg.se
Postat av: Annie

Grattis Grattis Grattis på 22 årsdagen!!!!!!!

2008-05-25 @ 11:32:49
Postat av: syrran

GRATTIS! Kramizar i massor

(Men om du är 22, hur gammal är då min älskling....som ju är yngre än dig...

2008-05-25 @ 13:50:24
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Hon som är 24...

Happy happy å ha en kanoners dag!! Om du är 22 är jag 24 *ruskar på allt jag har och gör vågen samtidigt*

2008-05-25 @ 18:08:03
Postat av: Sussie

Grattis, grattis på 22 årsdagen! Då är ju jag 23!!!!!

Eller hur!

Kramet

2008-05-26 @ 08:20:16
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0