Snart småland

Ja, men kära värld vad tiden går. På torsdag bär det av till småland för påskfirande och uppvilande inför flytten den 19:e april. Mina senaste (längre) bilfärder har ju inte varit någon höjdare direkt eftersom jag tappat bort fronten till min stereo. Nu hade jag sån tur att Petronella och Tjofräsmaskinen tänkt åka buss till den småländska bygden på skärtorsdagen och då föll det sig så smidigt att de åker med mig. Störtskönt med sälle plus att vi åker väldigt billigt allihop! Strålande måste jag säga...  Så trist för de som kör om att både se och höra mina hårdrocksvrål.

Går bara mellan 08.15 och 10.00 imorrn så efter det ska jag se om jag kan få tvättat lite och sedan styra upp lite på vinden för att åter igen minimera allt crap tills flytten går...

Sålt min säng med, kanonsmidigt. Satte in annonsen på Blocket kl 22 ena kvällen och nästa morgon kl 09 hade jag 4 mail. Sålde den med en gång till en tjej här i Urksala och hon hämtar den samma dag som hon flyttar. Kommer att få sova 3 veckor i min soffa, men det ska nog lösa sig. Jag får ju massa plats att ställa färdigpackade lådor på. Gytt!

Nu blir det kvällsmat i L.S., later alla yllen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0