Fortsatt framgång i Urksala...

Ryggen är bättre idag. Var hos sjukgymnasten i eftermiddags och hon gav mig en rejäl genomkörare med massage efteråt. Kanoners! Känner mig oövervinnerlig just nu. De tunga orosmolnen är som bortblåsta och humöret är på topp. Det var längesedan jag hade en så här positiv syn på livet och det känns helt otroligt! Det korthus som gång på gång rasat halvvägs uppbyggt är väl limmat och står nästan färdigt. Skulle det rasa nu så rasar det bara litegrann då jag garderat mig med gaffatejp och Karlssons klister.

Allt står klart med flytt och besiktning av lägenheten är ordnad, detta allt tack vare P (NoMoreMrNiceGirl) som alltid ställer upp för denna virriga småländska!

Snart är det vår och det känns i varenda vrå av kroppen! Weee!

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhhhh va skönt!
Fattar du! Att du snart kommer HEM!!!!!

He he

Puss på dig

2008-03-04 @ 06:25:11
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Ha ha ha, kan inte fatta att allt löste sig så bra. Gött att du snart flyttar hem igen. Men först vill jag njuta av ditt sällskap under påsken...
:-)

2008-03-05 @ 12:15:08
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0