Aaaahhhhh!

Sitter här sista dagen innan stora sluttentan och känner mig helt förvirrad. Inte får jag något vettigt gjort och dåliga anledningar att slippa plugga haglar ner från fantasin. Imorrn är det då dags att sitta på munta i tre timmar.

Man får två "fall" som man först får diskutera i 1,5 timme. Sedan så är det examinatorernas tur att grilla en i en timme och därefter får man veta om man klarat sig. Man skall analysera, studera och komma med konstruktiva lösningar med bra verklighetsförankring och det är inte alltid det lättaste.

Nu är det ju så att det är detta utbildningen går ut på och det är verkligen något man måste kunna så det är bara att tuta och köra. Det som är jobbigt är hur man får ett bra system på HUR man ska läsa till en sån här tenta. Jag har fan ingen aning och då blir det tv:n istället...

What the hell, om 9 dagar åker jag till småland och har påsklov!! Weee!!

Laters alla yllen...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Det kommer att gå toppen, precis som sllt snnat!

See ya soon, gött att du kommer hem...
kramiz

2008-03-10 @ 15:05:25
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Kaninan

Bryt ett ben! Den kommer att gå galant.
Vad kul det ska bli att du kommer hem snart jag har bara 64 dagar!!!!

Kramar

2008-03-10 @ 21:03:19
Postat av: Myra

Tror att du kommer klara dig finfint!

Och lova att vinka och hälsa till underbara Småland när du beger dig dit. Det drar lite i hemlängtanstarmen när du skriver sådär... ;)

2008-03-10 @ 23:14:57
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0