Underbara sommar!

Sitter just nu och klämmer ett par Östras färdigskivat med baconost. Vill få lite av den där festivalkänslan jag inte upplevt på två år. Då är det färdigskivat bröd och baconost som gäller...

Är typ ungefär ledig idag och ska strax styra kosan via kiosken på Skrevet (måste ha tidning och cigg) till den ömma moderns pärla utanför stan för att lapa sol hela långa dagen!Egentligen har jag ett ex-jobb relaterat samtal att ringa, men just idag skiter jag i det. Kan ringa senare, inte när det är 28 grader och strålande sol utanför fönstret. Så, nu ska jag smörja in mig med skyddsfaktor (brände mig aningens på axlarna och annat igår).

image233

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-02 @ 10:20:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Åh, så gött.
(ska tillägga att jag också brände mig aningen på axlar och rygg...)
:-)

2008-06-02 @ 12:04:55
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0